Bleach Movie 3 - Fade To Black





Film dibuka dengan Mayuri Kurotsuchi di makmal, melakukan sesuatu dan akhirnya senang di Tamat: sebuah botol-seperti objek tampaknya lahir daripada bunga-suka. Dia, bagaimanapun, akan mencium penyusup, yang muncul dari udara tipis dan garis miring di belakangnya dengan sabit besar-seperti senjata melalui leher, meskipun tidak menimbulkan kerosakan. Namun, ketika Mayuri akan mendapatkan kembali dirinya, dia tidak mengenali makmal sendiri atau bahkan Nemu, yang cuba untuk menghibur dan mencegahnya daripada panel kawalan menghancurkan kebingungan, sambil merengek jika dia adalah tentang untuk menangkapnya. Dalam kekacauan, penyerang misterius menggunakan botol-seperti objek untuk mengaktifkan sebuah mekanisma di makmal, yang takut melepaskan Mayuri ke Ashisogi Jizo.

Mekanisma menghasilkan ular-ular supra-padat zarah spiritual diringkaskan menjadi putih, susu-seperti cecair yang meneruskan untuk menghancurkan malapetaka di Seireitei, menelan banyak Shinigami termasuk Filem Tetsuzaemon. Rukia mengamati dari jarak ini dan cuba untuk bergegas ke Seireitei, tapi dihentikan oleh suara seorang wanita. Sumber, seorang gadis yang kelihatan berpakaian compang-camping pakaian putih, mengumumkan bahawa dia akan menghapuskan keberadaan Rukia ketika penyerang yang sama seperti dahulu teleports di belakangnya dan garis miring-nya dengan sabit, lagi-lagi berurusan tidak ada kerosakan. Mengejek duet pelupusan Seireitei, sementara Rukia hanya duduk tidak sedar dengan ekspresi kosong di wajahnya.

Sementara itu, Ichigo mendapati Kon membaca surat daripada Rukia, tetapi tidak mengakui dirinya maupun jenis pengekodan nya ia menggunakan. Dia menolak hal ini dan pergi tidur, tetapi indra Rukia dalam bahaya dan bangun, mengingat Rukia lagi. Dia menterjemah surat akan dan belajar bahawa Rukia telah berangkat ke Soul Society beberapa waktu lalu. Gelisah, beliau melawat Kisuke Urahara, tetapi mendapati bahawa beliau telah lupa Rukia dan hanya menemukan namanya di akaun. Dia memberitahu Ichigo daripada malapetaka di Seireitei dan menunjukkan sambungan. Ichigo menuntut gerbang ke Soul Society, berkeras bahawa Rukia adalah "kawan berharga."

Dia dan Kon menemukan Seireitei berantakan, yang 30% ditelan kokon-seperti zat. Dia kemudian mengenal pasti Shuhei Hisagi dan hasil penjualannya untuk soalan kepadanya, tetapi disela oleh ular lain yang diperbuat daripada zarah rohani dipanggil oleh saudara kandung dengan maksud untuk memuat Rukia ke Rukongai. Dia memulakan Bankai dan Hollowifies, mengiris ular di setengah. Ular Namun, bentuk dua kepala keluar dari belahan dan kecambah sayap, sekarang agak resembing sebuah Manta ray. Ini meneruskan dengan bash ke gerbang dan menerobos itu. Para saudara kandung berjalan ke Rukongai, menyatakan bahawa ini adalah jalan yang mereka dan Rukia harus memuat.

Ichigo didedahkan oleh Hisagi dan shinigami lain yang mempersoalkan topeng Hollow-nya dan mendapati bahawa tak satu pun dari mereka mengakui dia lagi, bahkan tidak Renji siapa yang muncul akan. Walaupun ia tidak menunjukkan tanda-tanda men Rukia mengingati, ia tetap melawan Ichigo, yang tidak mahu melawan kawan-kawannya, memutuskan untuk melarikan diri. Ichigo kemudiannya dihadapkan dengan Sajin Komamura yang memulakan serangan Bankai dan dia. Bankai ichigo menakluk nya dengan berondongan Tensho Getsuga letupan, tetapi dipukul oleh pedang raksasa yang jatuh dan jatuh ke dalam sistem pembuangan sisa bawah tanah. Kapten terganggu oleh kerosakan tak terduga Seireitei dan kedatangan seorang gelandangan yang begitu akrab dengan mereka.

Rukia datang ke dan belajar bahawa dia adalah dalam ke-78 daerah Rukongai, Inuzuri, tak lain dari tempat ia dibesarkan di saat masih muda. Dia disambut dengan hangat oleh duo, yang mengaku telah menunggu Rukia untuk nama mereka bertahun-tahun. Dia ingat bahawa dia memang berjanji akan nama mereka dan bahkan sudah memikirkan mereka, tetapi gadis itu terkejut ketika tuntutan untuk tahu nama mereka, berpikir ia telah diberikan nama-nama mereka. Dia carian kenangannya sia-sia, tidak mampu mengingati nama-nama. Dia soalan apa yang telah beliau lakukan selama bertahun-tahun sementara saudara menunggu, dan menjawab oleh anak laki-laki yang ia telah tidur, tetapi tidak sebelum gadis itu ragu-ragu.

Ichigo terbangun dan mendapati bahawa ia telah disembuhkan oleh Hanataro Yamada, yang sejenak berfikir beliau ingat penyembuhan padanya beberapa waktu yang lalu (ketika ia memang sudah) tapi belakang akan, mendakwa dia hanya berkhayal. Dia infiltrat yang Rukia rumah, di mana Kuchiki Byakuya terganggu oleh tanda-tanda orang lain yang telah secara terang-terangan menggunakan rumah. Ia menemukan Byakuya berdiri di hadapan sebuah foto Hisana Rukia, yang Kon kesalahan sebagai Rukia. Ichigo, mengakui itu Hisana, Byakuya upaya untuk mengingatkan tentang Rukia, tetapi sia-sia. Byakuya's pelayan melihat panggilan ini dan Shinigami lain dan Renji tiba di tempat kejadian dan mula menyerang Ichigo. Ichigo Namun, mengetahui bahawa Renji bukan taip yang boleh dipujuk dengan kata-kata, memprakarsai Bankai dan mudah menewaskan dia, meskipun tidak ingat sesaat sebelum Renji Ichigo mengangkat pedang ketika ia melihat Ichigo melakukan hal yang sama. Byakuya upaya untuk menahan, tetapi memutuskan untuk tidak melakukannya dan menginformasikan kepadanya bahawa Hisana adalah daripada 78 daerah Rukongai, mendapatkan ucapan terima kasih.

Renji pulih dan dikunjungi oleh Zabimaru (dalam bentuk kera), yang berates dia untuk melupakan segala sesuatu, termasuk latihan untuk mencapai Bankai adalah dalam rangka untuk menyelamatkan Rukia dan perjuangannya dengan Zabimaru, kepada kejutan.

Ichigo dan akhirnya menemukan Kon Rukia di tebing berkabung untuknya Allahyarham teman oleh indra penciuman mereka, tetapi mereka terkejut mendapati bahawa dia tidak ingat mereka baik, bukan bersikap kasar. Menghadapi mereka yang saudara kandung, dan Rukia mengembangkan sakit kepala ketika ia menyebutkan namanya dan mempunyai serangkaian kilas balik. Hal ini mendorong saudara laki-laki untuk menyerang mereka, memaparkan beberapa kekuatan mengejutkan termasuk teleportasi dan kemampuan dengan sabit untuk memotong melalui Zangetsu tanpa merosakkan itu. Saudaranya memutuskan untuk membatalkan dan berundur, sementara pada perempuan menunjukkan tanda-tanda aura hitam yang memancar dari dirinya. Rukia, bingung bahawa dia tahu Ichigo, tuntutan anda tahu apa yang dia benar-benar telah melakukan semua yang sementara, dan sudah dijawab oleh anak gadis itu bahawa mereka tidak tahu, kerana telah pergi selama seratus tahun.

Ichigo tertekan, selepas berharap bahwa setidaknya Rukia akan ingat dia. Hal ini menyebabkan Kon untuk menunjukkan kemarahan dan kekecewaan dalam dirinya, mengingatkannya bahawa ia telah merasakan Rukia bahkan di dunia. Ketika ia kembali selepas tatacara keluar untuk mencari Rukia oleh dirinya sendiri, ia mengucapkan terima kasih oleh Ichigo diremajakan. Mereka Namun, diserang oleh Hitsugaya Tōshirō, Ikkaku Madarame dan Yumichika Ayasegawa, yang menyerang mereka selepas mengesahkan bahawa Ichigo mengetahui semua nama-nama mereka. Dia cekatan membela diri terhadap serangan Ikkaku jelas akrab dengan gaya dari duel mereka jauh sebelum. Hitsugaya melompat ke dalam perkelahian dan tidak mengalahkan Ichigo dengan mantra yang mengikat, tetapi disela oleh Renji.

Memotong Renji Hitsugaya serangan dan membebaskan Ichigo, tapi akan marah untuk memiliki nama pertama yang disebut oleh Ichigo. Beliau menyatakan bahawa meskipun kepala mengetahui bahawa Ichigo adalah musuh daripada Seireitei, jiwanya mengatakan terhadap itu, dan menyatakan untuk mengikuti sebagai arahan jiwanya. Dia kemudian permintaan Toshiro Kuchiki membiarkan pergi, tetapi disela oleh tidak lain adalah Komander Jeneral Shigekuni Yamamoto-Genryusai dengan kedudukan quality kapten. Dia menolak untuk mendengarkan apa pun terhadap dia dan arahan yang Ichigo ditangkap, tetapi kali ini Urahara muncul dalam kehebohan dan penyadapan yang shinigami. Dia mendesak bahawa terburu-buru Ichigo untuk menyelamatkan Rukia, dan keputusan untuk menjelaskan semuanya.

Tidak lama selepas ia membuka Shinigami Research & Development Institute, ia melakukan kajian yang aneh Hollow dengan kemampuan untuk parasitically mempunyai jiwa dan menghancurkan kenangan dengan sabit-seperti ekor yang dimilikinya, yang merupakan saat yang sama memegang sabit oleh saudara laki-laki. Namun, mengingati bahawa kuasa adalah miniscule dan tentu saja tidak cukup untuk memiliki Shinigami, apalagi menghapuskan seluruh kewujudan, dengan demikian menyiratkan bahawa ada lebih kekuatan dalam bermain. Dia mendedahkan bahawa disambungkan dan kenangan adalah beberapa jenis ikatan antara individu-individu, artinya jika seseorang kenangan akan terhapus, segala sesuatu yang berkaitan dengan orang itu juga sepenuhnya menghilang dari memori orang lain, itulah sebabnya mengapa tak seorang pun, bahkan Byakuya dan, sementara, Ichigo, sudah lupa tentang Rukia, dan mengakui bahawa ia juga telah melakukannya. Beliau juga mendedahkan bahawa satu-satunya pengecualian (selain Kon), Ichigo, ada kerana kekuatannya pada awalnya diberikan oleh Rukia, dan dengan demikian semua orang sudah lupa tentang dirinya juga. Ketika ditanya oleh Hitsugaya, ia lebih lanjut mengungkapkan bahawa Mayuri dilupakan oleh sesiapa pun hanya kerana pengubahsuaian: dia mempunyai otak berasingan di mana dia telah melakukan back-up dari kenangan.

Di Rukongai, Renji Ichigo pertanyaan mengapa ia begitu niat dalam membantu Rukia, yang mengandalkan Ichigo bahawa itu adalah karyanya yang telah mengubah hidupnya sepenuhnya dan bahawa adalah berkat bahawa ia seperti di sini ada di sini. Renji kemudian mengingatkan tentang Rukia selepas mendengar kata 'air' membentuk suatu pedagang: dia telah bertemu Rukia sambil cuba mencuri air daripada laki-laki marah. Ichigo sangat senang dan menuntut agar ia ingat padanya, jika perlu mengulang namanya ratusan kali. Ichigo dan Rukia Renji lokasi di skuad 12 berek di Mayuri's makmal. Rukia datang ke dan soalan tujuan mereka, yang gadis itu menjawab bahawa mereka bercadang untuk 'membuang' semua yang azab Shinigami Rukia dan mereka. Ketika Rukia cuba untuk mempertahankan Shinigami, dia marah pada ide tentang menuai Shinigami Rukia darinya lagi, kekuatannya akan lepas kendali dan mencabut keluar seluruh bangunan ke dimensi lain dan menyihir mereka secara rawak di Seireitei, menyebabkan beberapa kerosakan. Untuk Ichigo terkejut, Renji Bankai berjaya memulakan untuk membela dirinya sendiri dan membawa mereka ke Rukia dalam waktu singkat.

Ichigo menghadapkan saudara dan dengan marah menuntut agar Rukia mengingati dirinya, menyatakan bahawa Rukia, berkemauan yang kuat orang yang telah mempertaruhkan nyawanya untuk menyelamatkan orang asing, bukan orang yang akan begitu mudah meninggalkan status Shinigami-nya, bahkan secara paksa. Gadis itu, sambil berusaha meyakinkan Rukia untuk tidak mendengarkan dia, mempunyai slip lidah dan mendedahkan bahawa dia memang seorang Shinigami. Marah padanya, tuntutan Rukia Kuchiki mengulangi nama untuknya, yang ia sesuai. Dia akhirnya ingat pertemuan pertamanya dengan Ichigo dan dia menyelamatkan dirinya sebelum pelaksanaan dan tersedak keluar nama Ichigo, yang memancing kemarahan gadis itu dan menghantar dia mengamuk. Dia, memutuskan bahawa saudara harus selalu menjadi satu-satunya yang berharga bagi Rukia, datang kepada keputusan bahawa mereka telah begitu mengelakkan tahu bahawa itu akan menghancurkan Rukia juga: sekering dengan Rukia ke Hollow-seperti terpelintir bentuk Rukia, yang disebut sebagai gelap Rukia, dipaparkan di atas.



Colorspread ditarik oleh Tite Kubo periklanan filem - The Dark Rukia VS Ichigo melawan

Gelap Rukia menggunakan botol-seperti objek untuk melepaskan zarah bahkan lebih spiritual ke Seireitei dan mulai skala penuh kehancuran, yang mendorong para kapten menjadi perkelahian. Sebuah lovecraftan raksasa, badan pusat semua spiritual ular tertentu, naik dari tanah dan menyokong langit. Renji bergabung dalam perjuangan sementara Rukia Kuchiki terbabit dalam satu pertempuran. Rukia keuntungan yang jauh lebih unggul Ichigo tangan karena tidak mau melawan sama sekali, hanya menghalang serangan dan cuba memujuknya keluar dari sana, tidak berjaya. Akhirnya ia bermutasi menjadi bentuk eyeholes kosong dan menewaskan Ichigo lebih lanjut, hampir pemotongan kepala ketika Byakuya menyela perkelahian dan mengikat dirinya dengan mantra. Setelah melihat Rukia dan melihat wajah Hisana miliknya, ia memutuskan bahawa jika apa yang Ichigo telah memberitahu dia adalah benar, ia harus menjadi orang yang membasmi Rukia. Ichigo protes yang Rukia masih di sana dan bahawa ikatan antara dia dan tidak akan putus. Sebagai Hollowifies Rukia lebih lanjut, mantra pengikatan Renji istirahat dan merekodkan bahawa dia akan tertolong. Namun, diingatkan Ichigo adalah pertemuan pertamanya dengan dia, selepas melihat Kon memohon Ichigo untuk menyelamatkan Rukia, tempat ia meminta Ichigo jika dia ingin menyelamatkan keluarganya, dan memutuskan bahawa itu adalah gilirannya untuk memberikan kekuatan Rukia shinigami. Sebagai istirahat Rukia bebas dan menyatakan untuk membantai Ichigo, dia dan Ichigo benturan untuk terakhir kalinya dan mudah impales Ichigo Rukia dengan Zangetsu, banyak Renji dan Byakuya's shock. Namun, memisahkan Rukia daripada saudara kandung, sementara membunuh Hollow yang telah di dalamnya. Rukia Kuchiki jatuh dan memeluk sebahagian dengan lengan kirinya.

Ini Tamat, Byakuya dan Renji dengan mudah menghancurkan lovecraftan rakasa dan kembali ke Ichigo dan Rukia. Rukia bergegas ke saudara yang merasa dihukum kerana berbohong kepada Rukia. The Hollow detroyed, Rukia akhirnya hari mengingati bahawa saudara dipisahkan dari padanya: seorang Shinigami yang dimiliki oleh Hollow sedang berusaha menyerang saudaranya. Rukia menggunakannya sebagai kekuatan spiritual untuk membela dirinya dinyahdayakan, maka Hollow memuat minat tentang kuasa dan mahu kawalan atas itu, siap untuk memilikinya. Gadis itu bangkit, bagaimanapun, dan menyerang shinigami kaki dengan Zanpakutō-nya sendiri, menarik perhatiannya lagi. Rukia Hal terakhir yang dilihatnya adalah Shinigami maju menuju saudara dan semburan darah. Sebagai Urahara mendedahkan, sedikit memori ini dihapuskan daripada Rukia selama ini. Si kembar, kerana mereka disayat, secara paksa menarik Hollow ke temselves dan mati, dan Hollow teleport ke dalam Hueco Mundo kejutan mati mempunyai jiwa. Namun, di sana bahkan saudara memaksa kekuatan Hollow ke dalam penyerahan dan, dengan kemampuan teleport dimensi yang unik dan rasa keinginan untuk menyatukan semula dengan Rukia, akhirnya kembali ke Soul Society.

Ketika saudara minta maaf dan mengakui bahawa mereka sudah selesai dari hari itu, Rukia protes dan menyarankan bahawa kematian tidak pernah berakhir, dan bahawa mereka telah kembali untuknya dan membuatnya bahagia, dan ketika mereka mengatakan bahawa mereka kembali hanya untuk bertemu dengannya lagi, Rukia bahawa semua yang mereka miliki, ia berapi-api menyangkal ini, mengingatkan mereka bahawa yang paling berharga bagi mereka itu, selama ini, tidak lain daripada satu sama lain. Dia kemudian ingat nama-nama ia dimaksudkan untuk memberikan mereka: gadis Boy Homura dan Shizuku. Para saudara kandung, sangat puas dengan nama-nama mereka dan kesedaran, mati bahagia, dengan ratapan Rukia kepada hujan.

Dia kemudian terlihat di tebing lagi, dan disambut oleh Ichigo. Dia, selepas memberitahu kepadanya bahawa dia akan pulang ke rumah, menunjukkan bahawa sama seperti kematian tidak pernah berakhir sebagai Rukia mengatakan, akan ada kemungkinan bahawa ikatan di antara mereka tidak dibentuk pertama kali mereka bertemu, tapi lama, lama yang lalu. Beliau merenung bahawa ikatan, sekali terbentuk, tidak akan pernah hilang, dan menunjukkan bahawa suatu hari ia akan kesempatan pada Shizuku kemudian Homura dan bahkan jika ia melupakan segala sesuatu lagi (mungkin bermaksud kelahiran semula). Dia kemudian tawaran nya salam perpisahan, merujuk dia sebagai shinigami, dan Rukia menjawab dengan kata-kata yang sama dia mengatakan malam ia melewati kekuatannya ke dia: "Jangan panggil aku seorang Shinigami. Aku Kuchiki Rukia."

Pada akhir kredit, Kon akan ditunjukkan kepada masih terbungkus dalam kristal di medan perang. Dia menangis dan bertanya mengapa Kuchiki Rukia dan sekarang sudah lupa sebelum dia berjaya membebaskan diri.