Final Destination 4



Cerita ni mengisahkan tentang Nick O'Bannon(Bobby Campo) yang mengalami peristiwa ngeri dalam hidup dia.Bermula waktu Nick dan 3 orang kawan dia pergi menyaksikan perlumbaan kereta tiba2 Nick mendapat gambaran apa yang akan berlaku di litar tersebut.Litar tersebut telah terbakar dan di dalam gambaran tersebut dia dan kawan2 dia akan mati, so biasalah bila dah tau dia akan mati Nick ni pun ajak la kawan2 dia keluar dari litar dan beberapa orang yang lain jugak telah ikut diorang..Sekali perkara yang di gambarkan oleh Nick benar2 terjadi..Diorang ni ingat diorang ni dah selamat rupa2nya tidak..kisah kematian mereka baru nak bermula,kematian masih menanti mereka dengan kematian demi kematian..Semua yang sepatutnya mati di dalam kejadian tersebut mengikut gambaran Nick tetapi terselemat dalam kejadian tu telah mati satu demi satu..Nick pula mengalami dilema apabila dia akan mendapat gambaran setiap petanda kematian mereka tersebut dan cuba menyelamatkan setiap dari mereka termasuk kawan2 dia..

Nak tau samaada diorang ni terselamat atau tak dan bagaimana insan2 lain mati dalam keadaan yang mengerikan korang tengok la ye huhu...Aku bagi penilaian 4 1/2 bintang..