G-force




G-Force adalah sebuah pasukan yang terlatih khusus kelinci percobaan, tahi lalat dan seekor lalat. Mereka harus menggagalkan rencana Saber, seorang jutawan, yang ingin mengambil alih dunia dengan peralatan rumah ini yang pada akhirnya berubah menjadi Megatron. Atau sesuatu seperti itu.

Aku menyaksikan satu ini kerana ini tersedia dalam 3-D. Pertama Disney Digital 3-d film. Dari aspek, anak-anak akan menikmati hal-hal yang bermunculan pada anda. Filem ini mempunyai beberapa daripada saat-saat, air, puing-puing dan kaca. Meskipun hanya tidak melakukannya untuk saya. The 3-D dalam filem ini tidak meningkatkan filem atau kagum saya. Dengan demikian, pada akhirnya terasa seperti tipu muslihat dan akan sampai filem tertentu yang direncanakan akan dirilis dalam waktu dekat tampaknya rencana untuk mengubah itu. Saya tidak mengatakan hal itu tidak dilakukan dengan baik, aku hanya berharap lebih banyak.

Film ini campuran animasi dan live-action. Animasi jelas tikus dan serangga, sementara para pelakon terbentuk daripada bintang Mabuk Zach Galifianakis, Will Arnett dan Bill Nighy. Galifianakis adalah benar-benar penakut sini dan Nighy melakukan hal turun Inggeris, sementara Arnett memainkan G-Rated versi A-lubang. Tidak ada yang mengesankan, dan anak-anak tidak akan peduli tentang orang-orang ini. Mereka ingin melihat lucu kelinci percubaan melakukan hal-hal lucu. Namun, di teater aku berada di, yang penuh dengan anak-anak, sudah hampir tidak ada tertawa. Itu bukan untuk mengatakan bahawa mereka tidak akan menikmati diri mereka sendiri, kerana filem ini menghibur. Hanya saja tidak terlalu bagus komedi.

Bertindak suara besar, Sam Rockwell memainkan Darwin, yang mengetuai pimpinan. Tracy Morgan Blaster, jika seseorang telah melihat dia pada 30 Rock, itu sama di sini. Penelope Cruz adalah watak perempuan, yang mainan dengan anak laki-laki di mana yang ia sukai. Nicolas Cage memainkan Speckles, tahi lalat yang merupakan jagoan teknologi. Dalam filem ini, jika anda tidak tahu itu Cage memainkan watak ini, anda tidak akan pernah tahu itu dia. Suara begitu berbeza yang membuat anda menggaruk kepala anda, baik dilakukan pada semua bahagian.

Anak kesayangan tanpa keraguan Hurley, kelinci percubaan bahawa pasukan kami bertemu di sebuah kedai haiwan peliharaan. Dia punya kes buruk perut kembung dan adalah 'bodoh' watak ramah. Dia mendapat paling tertawa, yang seperti kataku, tidak banyak. Akhirnya Steve Buscemi mempunyai peranan kecil sebagai hamster dan dia bermain itu persis seperti gambar yang akan anda Buscemi untuk melakukanya. Kerja suara daripada semua orang kedudukan tertinggi, tetapi jika aku harus menyerahkannya kepada sesiapa pun, itu Wold menjadi kandang untuk transformasi yang tidak diketahui.

Animasi dilakukan dengan baik, rangkaian aksi akhir tidak merasa seperti itu datang langsung dari transformer, tapi kelihatannya rapi. Interaksi antara manusia dan makhluk masih terlihat palsu, bahkan setelah bertahun-tahun mereka tampaknya tidak bisa sempurna ini. Kerana ini adalah filem Bruckheimer, anda tahu harus ada tindakan non-stop. Ini melibatkan mengejar kereta kiri kanan dan tengah, rahsia-operasi dan pertempuran dengan makhluk-makhluk raksasa. Filem adalah bahan bakar diinjeksikan ke tulang dengan ini. Ada saat-saat di sana-sini untuk memperlambat semuanya, namun mereka sangat pendek dan tampaknya tidak berbuat banyak untuk mencipta konflik untuk aksara. Arnab percubaan ketika diberitahu mereka tidak istimewa, mereka ragu sendiri, ini berlangsung semua kecuali satu adegan kerana di samping mereka mendapatkan nasihat dan kembali ke urutan pengejaran.

Plot adalah salah satu bahawa kita semua pernah melihat sebelumnya. Pahlawan tidak menghentikan seseorang dari dominasi dunia. Jadi jangan mengharapkan sesuatu yang baru di jabatan cerita. Para mendedahkan pada akhir adalah lumpuh dan boleh diramal, turun rancangan jahat sangat jauh diambil dan tidak masuk akal. Walaupun jika anda berharap film ini masuk akal saya kira anda berada di salah teater. Ini adalah berbicara kelinci percubaan selepas semua.

Film ini menghibur dan anak-anak kemungkinan besar akan menikmatinya. Kelihatannya seperti khas filem Seronok anak dan ini persis seperti itu. Ada pelajaran kehidupan dan pada akhir filem anak anda akan mahukan haiwan peliharaan baru.
Adakah komentar di atas bermanfaat bagi anda?