The Handsome Suit


Takuro (Muga Tsukaji) adalah pemilik / koki Restoran di persekitaran. Dia seorang lelaki yang cukup manis, tapi dia pendek, gemuk, dan lebih daripada babi kecil dalam penampilan. Dia mengelamun memilih hidungnya di depan umum, dan tanpa sedar meludah keluar minuman ketika hairan atau geli. Schoolgirls secara terbuka tertawakan dia, titik dan mengejek orang asing. Jadi ketika adorable Hiroko (Keiko Kitagawa) berjalan masuk, tidak ada yang terkejut seperti Takuro ketika ia tampak kebal terhadap-Nya, eh, charmlessness. Namun, formula menyatakan bahawa mereka berdua tidak boleh jatuh cinta akan, jadi ketika Hiroko menghilang, Takuro menjadi cukup putus asa untuk mencuba terbaru dan terbesar dalam teknologi yg berkenaan dgn penjahitan: si Tampan Suit, semacam marshmallow Mr Tetap pria Puft seting yang morphs anda, kepala hingga kaki, menjadi manusia yang berbeza. Ketika Takuro memakai jas, ia berubah menjadi rapi dan langsing Kyonin (Shosuke Tanihara). Jenis - baik, persis! - Seperti "The Nutty Professor".

Tak mungkin ada perbezaan yang lebih besar dalam gaya hidup mereka. Kyonin begitu tampan ketika dia meludah minuman nya di wajah seseorang, itu menarik. Ketika sebuah kereta berpusu-pusu mengarah kepada Takuro menabrak seorang wanita, dia berteriak dan memanggil nama dirinya; ketika Kyonin menabrak seorang perempuan di kereta, dia kelawar bulu matanya dan berharap itu bukan kemalangan. Ketika dia ditemui oleh pereka fesyen dan jatuh ke dalam pemotretan ia langsung menjadi superstar Heartthrob. Dia bahkan mulai berkencan dengan model perempuan terpanas di sekitar, yang indah raika (Mayumi Sada). Hidup tidak bisa lebih baik untuk Takuro-sebagai-Kyonin, tapi itu tidak nyata - itu semua produk daripada memakai Handsome Suit .. Dalam jam sebagai pecundang Takuro, ia menyewa seorang pelayan baru: Asah (Miyuki Oshima). Mengasah manis, menyenangkan, baik hati, dan ... polos. Gemuk, berkacamata dan mod-mundur, dia berlawanan dengan seksi raika, tapi Takuro boleh menjadi dirinya sendiri dengan dia dan mereka bersenang-senang, tidak menyedari status sosial mereka. Jadi tahap ditetapkan untuk Takuro untuk membuat pilihan: Apakah lebih baik untuk menjadi tampan, kaya, popular palsu, atau untuk menjadi jelek, tdk sopan, lemak diri sendiri?

Pernah ada banyak keraguan mengenai bagaimana hal-hal yang akan bekerja di luar, tapi tidak pernah ada dalam filem-filem ini; Ini tentang perjalanan, bukan tujuan .. "Tampan Suit" memiliki beberapa inspirasi visual, sebuah langkah cepat, dan banyak tertawa. Pertama kali sutradara filem adaptasi SMAP Tsutomu Hanabusa pengarang Osamu Suzuki-tidak-benar-benar asli novel menjadi filem yang licin komersil hits semua nota yang tepat di atasnya jalan ke klimaks yang bahagia. Ada sedikit kejutan, dan pelakon seperti Hiroyuki Ikeuchi dan Manami Honjou throwaway terbuang tentang peranan, tapi "Tampan Suit" adalah mengigau formula menyenangkan - terutama jika harapan-harapan anda secara tepat rendah.


sinopsis 2
The Handsome Suit adalah komedi lucu tentang seorang cowok yang tidak menarik secara fizikal berubah menjadi sepotong ini setiap kali dia don 'Handsome Suit'.

Takuro (Muga Tsukaji) adalah watak utama kita yang jelek dengan hati emas dan humor untuk menambah dengan. Beliau bekerja sebagai koki di restoran ibunya dan jatuh cinta dengan paruh waktu yang indah pekerja, Hiroko (Keiko Kitagawa).

Malangnya, ia ditolak ketika dia mengaku cintanya terhadap Hiroko. Takuro tegas percaya alasan untuk penolakan adalah kerana penampilannya. Dia kemudian bertemu penjual ini yang memperkenalkan dia kepada 'Handsome Suit'. Atasnya ia memulakan kehidupan ganda sebagai model tampan, Annin Hikariyama dan tidak menarik koki, Takuro.

The Good:
Film lucu di turun, menggambarkan Takuro petualangan dan pengalaman. Anda akan mendapati diri anda tidak nyaman tertawa di transformasi menjadi sepotong dan tawaran untuk memimpin kehidupan kedua.

Jika anda melihat lebih dalam semangat filem humor, anda akan mendapati mesej tertentu filem akan cuba untuk menggambarkan:

Adakah anda membuang segalanya untuk mengejar kedangkalan?

Adalah apa yang ada di luar hanya masalah?

Aku mendapati diriku mengajukan dua soalan ketika Takuro harus memilih antara 'ganteng seting' dan kehidupan lama sebagai koki jelek.

Cara filem menunjukkan watak utamanya sebagai Annin keperibadian yang saling bertentangan dan Takuro menarik anda ke dalam plot dan anda akan menemukan diri anda yang berkaitan dengan Takuro.

The Bad:
Cerita semacam mengingatkan anda tentang filem Korea, Kecantikan £ 200. Walaupun beberapa kesamaan, The Handsome Suit tentu mempunyai beberapa menyegarkan berputar dalam persekongkolan untuk membuat anda menebak-nebak tentang Takuro's akhirnya keputusan untuk tetap jelek atau menjadi tampan. Carilah plot akhir yang tak terduga putar!

The Ugly:
Satu-satunya aspek jelek filem ini Takuro dan jas, yang tampak seperti persilangan antara Pillsbury Doughboy dan Michelin Maskot.

Putusan:
Menonton filem ini! Takuro mungkin jelek tapi The Handsome Suit jelas menggemaskan.