Macam macam aznil




dulu aku suka layan talk show macam macam aznil coz ada sekmen Gelagat anak2ku. memang lawak giler tengok aznil melayan jawapan mengarut dari budak2 kecik ni. tapi tetiba jer dipisahkan jadi tom tom bak. pastu aku dah kurang layan talk show ni. 1 paling aku menyampah tentang talk show ni time sekmen berjoget??? aku tak paham kenapa sekmen ni di buat?? dah la kebiasaan makcik2 yang dah tua dijemput untuk berjoget??
yang special talk show ni coz nampak segar dan tak jemu tuk ditonton banyak kali..
so memang patut la talk show ni banyak kali dapat anugerah dari media. lagi pon uncle aznil ni memang berbakat dalam banyak hal dan pelawak.. korang layan la talk show ni dalam site sharing aku..
kepada peminat uncle aznil rajin2 la view blog aznil
http://aznilnawawi.blogspot.com/