Paris Hilton My New BFF (8TV)

Paris Hilton My New BFF (8TV)
TARIKH SIARAN: 7 DISEMBER 2010
HARI: SELASA
MASA: 10.30 MALAM
EPISOD: 10 EPISOD
SUMBER: BUDIEY.COM

Paris Hilton My New BFF
Sinopsis Paris Hilton My New BFF (8TV)

Bukan mudah untuk tinggal sebumbung dengan orang asing yang punya banyak ragam dan perangai yang berbeza. Pasti berlaku kekecohan dan huru-hara. Namun drama sebegini dapat anda lihat di dalam siri realiti Paris Hilton’s My New BFF! Inilah masanya untuk menguji kebijaksanaan, kesetiaan, tingkah-laku, kemahiran berpesta serta kecantikkan diri disamping berpeluang untuk menjadi kawan rapat (BFF) Paris Hilton.

Brittany merupakan pemenang Paris Hilton’s My New BFF untuk musim yang pertama dan Paris merasakan bahawa dia telah bertemu dengan rakan karibnya yang sebenar. Namun tanggapannya tersasar kerana setelah membawa Brittany ke dalam dunianya yang penuh dengan kemahsyuran serta berpesta di kelab-kelab mewah, Brittany telah berubah dan tidak lagi menjadi rakan yang Paris harapkan. Kini Paris terpaksa melepaskan Brittany, “Saya masih sayangkan dia, saya masih percayakan dia tetapi manusia selalu lupa diri dan cepat berubah,” kata Paris.

Kini Paris tinggal bersendirian mencari ‘BFF” yang baru. Tiga belas (13) orang gadis dan seorang jejaka mencuba nasib untuk menggantikan tempat Brittany. Sekali lagi Paris akan menguji mereka dari segi perwatakan dan personaliti serta gaya mereka berfesyen. Hanya seorang dari mereka yang layak untuk mendapat gelaran daripada Paris Hilton sebagai “kawan baik” (my new BFF).
Paris Hilton My New BFF
Semua perkara yang anda minat tentang musim pertama Paris Hilton’s My New BFF akan anda dapat di dalam musim terbaru ini. Paris sentiasa memerhati gelagat kesemua peserta yang bakal menjadi kawan karibnya dan penonton juga berpeluang mendegar pendapat Paris mengenai setiap peserta dari kamar tidurnya sendiri. Paris juga akan menilai mereka melalui cara mereka menyesuaikan diri di dalam kehidupan serta budaya seorang selebriti. Mereka mempunyai banyak masa untuk mempengaruhi keputusan Paris. Siapa yang bakal memenangi hati waris hotel Hilton ini?

Hanya seorang pemenang sahaja yang akan dipilih dalam rancangan Paris Hilton’s My New BFF. Empat belas orang peserta yang mempunyai pelbagai ragam tiggal di bawah satu bumbung pasti membangkitkan kekecohan. Sekuat mana pun pakatan di antara mereka pasti ada yang berpaling tadah. Penonton dapat melihat pelbagai ragam manusia, drama dan aksi yang mengjengkelkan dalam siri ini.

Jangan ketinggalan untuk menonton musim ke-2 Paris Hilton’s My New BFF yang akan menemui anda setiap Selasa jam 10.30 malam, bermula 7 Disember 2010 hanya di saluran hip 8TV!