AKU TAK PERCAYA CINTA (DOWNLOAD)




AKU TAK PERCAYA CINTA (TVi)
SALURAN: TVi-RTM (Astro 180)
HARI: setiap khamis ,
MASA: 6.05 ptg




DOWNLOAD AKU TAK PERCAYA CINTA (TVi)
Aku Tak Percaya Cinta Episod 01 = DOWNLOAD
Aku Tak Percaya Cinta Episod 02 =
Aku Tak Percaya Cinta Episod 03 =
Aku Tak Percaya Cinta Episod 04 =
Aku Tak Percaya Cinta Episod 05 =
Aku Tak Percaya Cinta Episod 06 =
Aku Tak Percaya Cinta Episod 07 =
Aku Tak Percaya Cinta Episod 08 =
Aku Tak Percaya Cinta Episod 09 =
Aku Tak Percaya Cinta Episod 10 =
Kredit: khalstore



SINOPSIS AKU TAK PERCAYA CINTA (TVi)
Drama Aku Tak Percaya Cinta mengisahkan dua gadis yang dibesarkan ibu bapa angkat mereka saling bersaing merebut kasih dan perhatian keluarga antara satu sama lain. Bagaimanapun, Luna dan Elia tidak pernah tahu realiti sebenar diri mereka sebagai anak angkat kepada pasangan Mahadi dan isterinya, Mirza. Mereka dibesarkan bersama seperti adik-beradik kandung tetap masih wujud api cemburu di dalam hati Luna dan Elia. Mereka juga tidak pernah sependapat.

Sama ada soal keluarga mahu pun perniagaan yang diurus, apa yang diutamakan mereka adalah siapa lebih mendapat perhatian? Masing-masing mahu diberi lebih kedudukan oleh ibu bapa mereka. Apapun, dalam soal jodoh dan cinta nampaknya Elia nyata lebih bernasib baik berbanding dengan Luna. Elia dijodohkan dengan anak orang kaya, Irshad. Walaupun berstatus tunangan orang, Irshad sebenarnya sangat menyukai Luna. Pun begitu, Luna pula enggan mempercayai cinta kerana kegagalannya dalam perhubungan yang lalu. Bagi Irshad, apa pun terjadi dia akan tetap berusaha memburu cinta Luna.