CPA NUFFNANG YANG PERTAMA

CPA NUFFNANG

Salam.. blog perekacerita telah berjaya mendapat RM3.96 untuk CPA nuffnang yang pertama iaitu untuk tarikh 21 dan 22 bulan 1. 2hari je dah boleh dapat RM3 dicampur dengan cpc dan buffered earning, wauu.. memang boleh menjanjikan keuntungan kepada blogger. pereka cerita mengucapkan terima kasih kepada pihak nuffnang kerana sudi beri CPA, CPC dan BE. sekarang ni duit bil internet RM99 dan juga bil astro RM55 untuk setiap bulan dapat dibayar hanya dengan menggunakan duit dari nuffnang sahaja..
CPA NUFFNANG
CPA yang pertama datangnyer dari iklan MILKADEAL CPA LR JAN 21.Milkadeal ni adalah 1 restoran makanan yang menyajikan menu yang lazat lazat dan juga menyediakan pakege mengunting rambut dengan penggunting yang profesional. wah... semakin bergaya la korang kalau gunting di sini. untuk keterangan lebih lanjut sila ke website rasmi mikadeal http://milkadeal.com. PA hanya akan diberi jika terdapat pembaca yang mendaftar di website iklan tersebut.. so, perekacerita mengucapkan jutaan terima klasih kepada pembaca blog yang telah mendaftar iklan yang ada di blog ini.. thank...
CPA NUFFNANG
Hari ni pereka cerita bertambah semangat untuk berblog setelah membaca surat khabar berita harian yang mengisahkan redmummy mendapat RM1 juta setahun daripada hasil berblog dan info tambahan dari surat khabar berita harian mengatakan seharusnya blogger mendaftarkan pendapatan blog di KDLN. Setiap blog harus membayar cukai pendapatan hasil dari pendapatan blog.
CPA NUFFNANG

Jawapan pihak nuffnang pasal iklan nuffnang yang mengandungi iklan arak.. nuffnang telah memohon maaf dan duit dari klik iklan tersebut tidak akan diberi kepada blog.. mengapa perlu kita terima duit yang ada unsur haram kan :)
iklan nuffnang arak